In a relationship(2)

Τι ζητάς σε μια σχέση;
Αυτή την ερώτηση μου έκαναν οι φίλοι μου κανα δυο φορές τους τελευταίους μήνες κι έψαχνα την απάντηση σε Αμερικάνικες ταινίες, στον αστρολογικό μου χάρτη, στον παρελθόν μου και στο μέλλον. Τζίφος. Κι όμως απόψε ανακοίνωσα περιχαρής σε μια φίλη πως επιτέλους το βρήκα.
"Θέλω να αισθάνομαι ασφαλής και να είμαι ελεύθερη" της είπα και καθάρισα. 

Νόμιζα.
Α, μου λέει, πρέπει να το κάνεις define, τι σημαίνει για σένα ασφάλεια; Πήγα να πω κάτι, αλλά γυρνώντας σπίτι συνειδητοποίησα ότι είχε δίκιο. Δύσκολη ερώτηση γαμώτο, πολύ πιο δύσκολη απ'ότι φαινομενικά είναι. Και στην τελική δηλαδή τι λέω; Πως η προσωπική μου ασφάλεια κι ελευθερία εξαρτώνται από κάποιον τρίτο; Λίγο ανώριμο κι άδικο ακούγεται αυτό τελικά, και για μένα και για τον άλλον. Δε μπορείς να περιμένεις από τον άλλο να σε κάνει να νιώσεις ασφαλής όταν εσύ κουβαλάς ένα σωρό ανασφάλειες, ούτε να νιώσεις ελεύθερος όταν εσύ ο ίδιος βάζεις ένα σωρό περιορισμούς στον εαυτό σου. Όχι, αυτά πρέπει να τα έχεις ήδη κατακτήσει όταν θα μπεις σε μια σχέση. Δε επιτρέπεται να τα απαιτείς από τον άλλον. Έτσι κι αλλιώς δε μπορεί να σου τα δώσει κανείς. Λογικό να αισθανθείς αβεβαιότητα στην περίπτωση που ο/η σύντροφος σου σε κερατώνει ασύστολα, ή να αισθανθείς πίεση όταν στέκεται κέρβερος κρίνοντας κι ελέγχοντας κάθε σου κίνηση, δυο συμπεριφορές που συνήθως πάνε χεράκι-χεράκι, αλλά αν εσύ είσαι ασφαλής κι ελεύθερος, θα χαιρετήσεις και θα πας παρακάτω. Έχω αρχίσει να πιστεύω πως μόνο ένας ανασφαλής άνθρωπος ανέχεται την απιστία και μόνο ένας ανελεύθερος την αυταρχική συμπεριφορά του συντρόφου του. Αντίστοιχα μόνο ένας ανασφαλής άνθρωπος καταφεύγει στην απιστία και μόνο ένας ανελεύθερος σε αυταρχική συμπεριφορά προς τρίτους. Εντάξει, εντάξει, υπάρχουν κι εξαιρέσεις και ναι, η εξαίρεση είσαι εσύ αφού το θες. Μπορεί να κάνω και λάθος. Μακάρι να κάνω λάθος, γιατί διαφορετικά ο κόσμος είναι γεμάτος από ανασφαλείς κι ανελεύθερους. Ποιο από τα δύο είναι χειρότερο, δεν έχει σημασία γιατί συνήθως συνυπάρχουν και τρέφουν το ένα το άλλο. 

Ξανά:
Τι ζητάς σε μια σχέση;
Να περνάω καλά.
Και τι χρειάζεσαι για να περνάς καλά;
Να αισθάνομαι ασφαλής και να είμαι ελεύθερη. Ξανά:
Τι ζητάς σε μια σχέση;
Τίποτα(;).

Τ. που αποφάσισες να κάνεις την ίδια ερώτηση στον εαυτό σου, καλή επιτυχία!

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Από το Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.